Sudska pisarnica
U pisarnici Općinskog suda u Gradačcu obavljaju se sledeći poslovi:
- prijem pismena i izdavanje potvrde o primljenom pismenu,
- formiranje i ažuriranje sudskih predmeta,odnosno, kontrola kretanja sudskih spisa,
- otpremanje pošte,
- dostavljanje predmeta višem sudu po žalbi,
- deponovanje spisa u arhivu i uništavanje bezvrijednog registraturskog materijala,
- ovjera javnih isprava Apostille pečatom,
- izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima sud vodi evidenciju (vidi Uvjerenja i potvrde)
Ove poslove obavljaju zaposleni na radnim mjestima Referenta za unos dokumenata i pružanja informacija, Referenta za upravljanje predmetima, Referenta za otpremu pošte i Arhivar.
Sudska pisarnica smještena je u prizemlju zgrade suda u kancelariji broj 7 a kontakt telefon je 035/ 560-487.
572 PREGLEDA
- 1 - 1 / 1
- 1